18.9.2017 | Company Announcement / Press release
Keliberin henkilöstöannin merkinnät hyväksytty

Keliberin henkilöstöannissa merkittiin yhteensä 4.480 uutta B-osaketta

Keliber Oy:n (“Yhtiö”) hallitus on hyväksynyt varsinaiselta yhtiökokoukselta saamansa valtuutuksen nojalla henkilöstölle suunnatun yhtiön kannustinjärjestelmään liittyvän osakeannin merkinnät. Osakeannin merkintäaika päättyi 1.9.2017. Annissa merkittiin yhteensä 4.480 uutta B-osaketta. Annilla kerättiin yhteensä yli 160.000 euroa. Henkilöstölle suunnatussa annissa osakkeiden merkintähinta oli sama kuin yhtiön hallituksen jäsenille huhtikuussa 2017 toteutetussa kannustinjärjestelmään liittyneessä annissa. Antiin osallistuivat kaikki Yhtiön vakituiset työntekijät.

Toteutuneen osakeannin jälkeen Yhtiön osakkeiden lukumäärä on yhteensä 1.086.501 kappaletta, joista A-sarjan osakkeita on 160.000 kappaletta ja B-sarjan osakkeita 926.501 kappaletta.

“Olemme tyytyväisiä henkilöstöannin tulokseen. Annin tulos osoittaa, että henkilöstömme on sitoutunut laajalla rintamalla Yhtiön litiumprojektin toteuttamiseen”, kertoo Keliberin toimitusjohtaja Pertti Lamberg.

Lisätietoja:

Jaakko Vilponen, talous- ja rahoitusjohtaja, Keliber Oy, puh. 040-5014265