Keliber Facebookissa

14.6.2017 | Company Announcement / Press release
Manu Myllymäki Keliber Oy:n tuotantojohtajaksi

Manu Myllymäki on nimitetty Keliber Oy:n tuotantojohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään elokuun alussa. Hän tulee vastamaamaan yhtiön litiumkarbonaattituotannosta, tuotannon suunnittelusta sekä tutkimuksesta ja tuotekehityksestä.Hän tulee Keliber Oy:n johtoryhmän jäseneksi ja hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Pertti Lambergille.

Manu Myllymäellä on vahva ja monipuolinen kokemus hydrometallurgiasta ja tuotannon johtamisesta. Hän on työskennellyt aiemmin Boliden Kokkola Oy:n sinkkitehtaalla eri tehtävissä. Hän on toiminut Bolidenilla vuoromestarina ja käyttöinsinöörinä liuotuksessa ja liuospuhdistuksessa 1997 - 2002, liuotuksen ja liuospuhdistuksen osastopäällikkönä 2002 - 2007, valimon ja tuotetoimituksen päällikkönä 2007 - 2014 sekä elektrolyysin osastopäällikkönä 2014 - 2017.

"Toivotan Manun tervetulleeksi yhtiöön ja tiimiimme. Hänen vankka kokemuksensa hydrometallurgiasta, tuotantoprosessien ja tuotteiden kehittämisestä, tuotelogistiikasta sekä tuotannon johtamisesta tuo yhtiöömme tärkeää osaamista. Hän tulee olemaan avainasemassa litiumtuotantolaitoksemme suunnittelussa, rakentamisessa, ylösajossa ja varsinaisessa tuotantovaiheessa", toteaa Keliber Oy:n toimitusjohtaja Pertti Lamberg.

Lisätietoja:

Pertti Lamberg, toimitusjohtaja, Keliber Oy, puhelin +358 50 5991189